feyzaaa bn bırakmadım işimi halen çalışıyorum.. hem bebek ,hem ev ,hem iş ,hem eş çok Zor ama katlanıyorum çünkü biz kadınlar güçlüyüz canım. evladimin geleceği için hepsi.. Daha iyi hayat sürmesi icin.insallah ilerde daha güzel olacak..işten eve gelince evladıma sarılınca hepsi geçiyor 🤔