Halisealp Oğlum tam 6 aylık oldu bugün ama 1 haftadır o kadar mızmız ki anlatamam. Memnuniyetsiz. Gülmesiyle ağlaması karışık hatta o derece. Ne zaman geçer bu durum,yaşayan anneler varmı?