Ogullarinaasikanne Anneler merhaba 22 günlük gazlı bebeğim var daha öncede yazmıstım bio gaia kullanıyorum 3 gündür asırı derecede ıkınıyor kıpkırmızı oluyor yüzü uyanık oldugu her dakika ıkınıyor sürekli huzursuz normal mi cıldırcam artık 😢
Esahmer Ogullarinaasikanne aynı ben 30gunluguz iki doktora götürdüm bu virüs sebebiyle asla çıkmak istemesem de normal dedi gazlı bebeğin var dedi en az 3 aylık olunca azalmaya başlayacakmiş tek başıma bakıyorum bide
Prensesannesiii26 Ogullarinaasikanne canım bioagia tek başına fayda etmez benim kızımda kolikti çok şükür birkaç aydır rahatız dokuz ayligiz her damla her bebeğe aynı etkiyi vermez deneyerek işe yarayan damlayı bulabilirsin ben a dan Z ye bütün damlaları denedim yurtdışından da getirttim tonlarca para verdim hiçbiri fayda etmedi havuzlar sıcak terapiler masajlar hiçbirinden olumlu sonuç alamadım sabah aç karna bir çay kaşığı zeytinyağı ver benim kızıma aguline gaz şurubu çok çok iyi geldi ve kolik bebeğimin gazini o kesti bitkisel bir şurup istersen alıp deneyebilirsin çok pahalı değil ama başka damla isterse de bioagia bin yanında sab simplex yada linex bakso kullabilirsin
Sfynr Ogullarinaasikanne benim bebeğimde öyleydi çok çektim çok ama grçiyor bizimki 2buçuk aylıkken geçti.böyle bebekler kolik bebek olarak geçiyor. Nurse harveys diye gaz şurubu var çocuk doktorumuz bize onu verdi çok iyi geldi tamamen bitkisel eczaneyle konusup alabılırsın onlar sana bebeğinin kaç günlük oluşuna göre ne kadar vereceğini söylerler. Zeytinyağ verdim günde yarım çay kaşığı oda çok iyi geldi. Karnını ve ayaklarının altını zeytinyağ ile ovaladım sonra hafifçe karnına doğru bastırdım gaz çıkarmasına yardımcı oluyor bunu yapmak bu arada hakıkı zeytınyag olacak. Bol bol rezene iç sütüne geçsin oda rahatlatır bebeği. Kimyon kaynat iç ılık olarak 1 çay kaşığı kadar bebeğinede verebilirsin ben verdim kimyon gerçekten çok etkili gazlı bebeklerde. Sana söylediğim o şurubun içeriğine baktığındada göreceksin ki kimyon var. Mama veriyormusun bilmiyorum ama ben veriyordum 2 ay verdim sarılık yüzünden mamayı antikolik biberon al eczaneden içinde borusu oluyor onların o hava yutmasını önlüyor iyi geliyor. Bide bize sma mama çok gaz yaptı hipo cobiyotik mamaya geçtim oda çok rahatlattı Ben bunları yaptım bunlar hep iyi geldi yapmanı öneririm umarım iyi gelir ☺️☺️
Zeynebim61 Normal gazli bebek biz de 2 ayligiz 2 aydır uğraşıyoruz yediklerinize cok dikkat etmelisiniz baklagil ve gez yapici sebzeler sut ve sut ürünleri tuketmemelisiniz? Alerji belirtisi var mi? Kaka da mukus veya vucutta döküntü egzama vs
Sevdakeskin Sfynr merhaba yaziniz cok açiklayici olmus tesekkur ederim bu arada bilgileriniz icin bebeginizde kakasını yapamama problemi oldumu acaba benimki suan 3 gündür yapmıyor
Sfynr Sevdakeskin 3 gün değilde 2 gün oldu zeytinyağ ver günlük yarım çay kaşığı hakiki olsun ama o yardımcı olur birde ayaklarının aştına ve karnına zeytınyagla masaj yap bacaklarını hafıfce karnına bastır oda yardımcı olur kaka yapmasına benim kızım 3 aylık oldu bugun 1 hafta kadar önce 2 gün kakasını hiç yapmadı 3. Gün 4 kere kakasını değiştirdim bağırsak sindirimiyle alakalı bir durum gün geçtikçe büyüyorlar dış hayata alışıyorlar korkma ama halada devam ederse eczaneye git fitil verirler büyük ihtimalle ama sen ilk doğal yolları dene 🤗🤗
bossbabysmom Ogullarinaasikanne 3 aya kadar surekli ıkındi 3 bucuk aydn sonra az da olsa hafifledi kullanmadggm sey kalmadı kendsi gecene kadar doktr 4 aydan sonra tam gecer dedi 1 hafta sinra 4 olucaz bakalm unsaAllaj
milatrn benim kizimdada aynısıydı ıkınması sürekli kabızdı gıtmedıgım doktor kalmadı bıo nun yanında sap veya başka gaz ilacı kullanın tek basına bıo bun bı faydası yok bızede hep kolik dediler daha sonra alerji ve cocuk uzmanına götürdüm kızımda süt ve çoklu gıda alerjisi çıktı ıkınması resmen uykusundan uyandırıyordu başkada hiç bir belirtisi yoktu yinede siz bir alerji testi yaptırın
Cicekimftm Ogullarinaasikanne erkek çocukları kızlara nazaran daha gazlı oluyor. Ayaklarını ve karnını sicak tutmaya çalışın. Gaz çıkaran masajlar var onları yapabilirsiniz.
Cananberat Ogullarinaasikanne benim oglum 9 aylik ishalken bile ikiniyo yeni acaba huy edinmis olabilirmi ikinmayi bebekler biseye taktim mi takiyo yani en azindan benim oglum oyle yeni doğduğunda belli bi saati vardi o saatte aglama krizine giriyodu suan da oyle atiyorum gece 3 te kaka mi yaptı 3 gun ust uste oyle gece 4 te ağlayarak mi kalkti 3 gun ayni saatte ağlayarak kalkiyo
Mississsipi Ogullarinaasikanne bizim de öyleydi 2 aylık olana kadar devam etti. Geceleri de hep ıkınırdı. Bizimki hızlı büyüyen bir bebek olduğu için doktor normal gelişen bebeklere göre daha fazla süt alıyor ve sindirmekte zorlanıyor sabredeceksiniz demişti. Relaktaz verdi her emzirme öncesi 5 damla veriyordum
deryardakayra Canım bende sab kullanıyorum benim tosunumda çok gazlı ama ben her gün rezene çayı yapıp içine bi tutam kimyon atıp içiyorum ve yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum biraz daha kolay hale geldi gaz çıkartması 👍