Emirinannesi_41 Geceleri huzursuzluk yapan uyumayan bebişler için neler yapıyorsunuz 25günlük bebeğim var huzursuzluk yapıyor uyku konusunda birde emme pesinde devamlı her ağladığında oysa karnı doyuyor kilo da aldı baya
Deletedmom318 Emirinannesi_41 Bebeğinizin emme sebebi sadece aç olması değil 😊 İlk 3 ay dünyaya alışma süreci. Acıktığı için, güvende hissetmek için, kokunuzu hissettiği için emmek ister. Gazı olabilir belki 🤷🏼♀️
Deletedmom201 Emirinannesi_41 Henüz çok küçük dünyaya adapte olmamış bile.söyeldğinşz gibi aç olduğu için ağlamıyor sizin sıcaklığınıza ihtiyacı vardır yada gazı vardır. sürekli emmesi de normal. En gelişmiş refleksi bu. Bu şekilde bağ kuruyor sizinle ve dünya ile. ben besledikten sonra omzuma koyup 15 dakika gezdirip ninni söylüyordum.