Anneler merhaba
1,5 aylık ikiz bebeklerim var. Gaz sancılarından muzdaribiz. Biogai, sab simplex ve nurse harvey’s verdi doktorumuz. Onları kullanmamıza rağmen ağlama krizlerimize çare olamadı. Arada düzensiz kullandığımız oluyor. Sebebi o olabilir mi bilmiyorum ama önerileriniz olursa rica edeceğim. Bugün ikisi de saatlerce ağladı ne memede sakinleştiler ne de uykuya dalabildiler 😢 bu arada banyo önerecekler olursa diye belirteyim her akşam yapıyoruz 😒