gulsahkadir26 Selam bayanlar bebegim 2 gündür çok huysuz ateşleniyor ölçüyorum ama düşük düşüyor ağzı akıyor kaşıyor uyumuyor kafa si çok sıcak acaba dış çıkarırken böyle mi oluyor neler yapmam lazım neler vermem lazım ağrısını hafifletmek için şimdiden sagolun
Deletedmom201 gulsahkadir26 diş belirtileri. Ben bir şey vermedim ilaç olarak doğal bir süreç sonuçta. sulu diş kaşıyıcısını biraz buzluğa tutabilirsiniz.soğuk damaklarını rahatlatacaktır.
Deletedmom283 gulsahkadir26 Ateş durumu nasıl kafası sıcak demişsiniz, ölçtünüz mü? Salyası icin kehribar kullanabilirsiniz dilerseniz 🎈Diş jeli alabilirsiniz, la Sophie Giraffe diş kaşıyıcı alma şansınız var ise alabilirsiniz, bol sabırlı günler 🌸
Kbrmhmmd gulsahkadir26 benim bebeğimde aynı durumda kehribar aldım ama hiç faydasını görmedim sulu dislikler alın buzdolabının normal gözüne koyun sakın buzluğa koymayın diline falan yapısır ağrıyı hafifletmek içinde 5 tane karanfılı iyice ezin 4 yemek kasığı zeytinyağı 1 çay kasığı kekik hepsini karısırın cam ağzı kapaklı bi kapta buzdolabınra 3 gun bekletin sonrade dis çıkan bölgeye masaj yapar gibi sürün rahatlatır baya