Teomoms Bebeğim 2 buçuk aylık, doğduğundan beri gündüzleri perde kapatmadım, tv, uyurken konuşunca fısıltı şeklinde konuşmadıkki gündüz uykusu olduğunu anlasın, geceleri ise karanlık, sadece loş sarı ışık bıraktık, sessizlik olsunki gece uykusunu anlasın. Oda ısısı maxim 23 derecede, nemi ise %50 civarlarında tuttuk. Çok sıcaklamaması için kalın kıyafetler giydirmedim. Çabuk alıştı, gündüzleri kestiriyor ama bu geceleri uykusunu aldığı için. Akşam 7 maxim 8 de banyo yapıyor, 9-10 gibi uyuyor, 3 gibi kalkıp mama yiyip tekrar uyuyor sabah 7-8 bazen 9 gibi kalkıyor. Bebeğinizi çok sıkmadan başlayabilirsiniz bence