Serap1234 4. aydan sonra kilo alımı yavaşlayacaktır emzirme ilk önceliğin olsun.Sütünü arttırmaya bak biberona alışırsa meme reddi oluşabilir.Kilo takibi birde günde en az 7-8 kez çiş yapıyorsa sorun yok.Mamaya gelince her bebekte değişiyor ama kaliteli sütten yapıldığı için ilk Hoelle kullandım.Memnun kalınca bir kez daha aldım ama eskisi gibi severek içmedi.Hatta dikkatimi çekti ikinci aldığım sanki kokusu biraz daha ağır gibi geldi.Kabızlıkta baş gösterince farklı bir mama arayışına girdim Frisolac kullanmaya başladım.Bu iki markayı araştır derim ama anne sütüne alıştığı ve biberondan beslenmediği için başta biraz zorlanabilirsin.