yeni-anne Baloglum93 eczaneden solüsyon aldım bende hergün sürüyorum baya kurduysam düşmemekte biraz ısrarcı
morsevenanne yeni-anne bizim 12.günün akşamında düştü biraz daha sabredin bugün yarın düşer ümitsizliğe kapılmayın🙏🥰