Kızlar merhaba.Kasım ayında sezaryen doğum yaptım.Bebeğim 5 aylık,2 aylıkken sütüm kesildi emziremiyorum yani sadece mama ile besleniyor.40 ım bittikten sonra bir kere regl oldum,her zaman ki gibi geldi.Birdaha da olamadım,şüphem yoktu ama test yaptım hamile değilim.1 yıla kadar düzensizlik olabilir diye biliyorum ama emzirenler için mi geçerli o? Ben emzirmediğim için kafama takıldı ya bir sorun olabilir mi acaba