2boymom S_ezel yani kremi emzirmeden önce mutlaka silmeniz gerekiyor ama antibiyotik için emzirebilirsin dedi doktorum
biranne11 S_ezel Hayırlı ramazanlar ☺️ canım zamanla geçecektir o beyaz şeyler ödemden ötürü oluyor sık sık emzir kapağı kullanmaya devam et geçer inşAllah 🤩
Yapraksarmam S_ezel göğüs ucu yarasına kantaron birebir canım. Doğum yaptığımda da onu kullanmıştım ben tavsiye ederim. Ve sanırım uzanarak emzirmekten oluyor. Şuan bile canım yana yana emziriyorum. Artık uzanarak emrzirmeyeceğim. Allah yardımcımız olsun 🙏
S_ezel Yapraksarmam Ben de o hatayı yaptım artık yapmıyorum, bugünden itibaren onu da kullanacam gümüş kapakla birlikte, çok teşekkür ederim, geçmiş olsun tekrar 😊