Arkadaşlar, meme ucu gözenek tıkanıklığı ( süt kabarcığı) yaşayan var mı, iki güne bir gözeneklerimden 1 veya 2 si tıkanıp göğsümün bir bölgesi taş gibi oluyor, patlatıp sağıyorum ama kanatmaktan canım çıktı, bebeğim enfeksiyon kapacak diye ödüm kopuyor, duş, meme ucu kremi hepsini deniyorum ama bir türlü tamamen geçiremiyorum..