SEREZ Kızlar bebelac gold 1 numara kullanıyorduk ama şimdi paketi değişmiş sanırım üstünde nutricari yazıyor acaba aynı mama mı bilgisi olan var mı
Ali23asaf SEREZ ayni dev canım bizde yanlışlıkla alışmıştık meğerse o özel bir mamaymiş doktor yazmasi gerekiyormuş
deryata SEREZ evet canım kutusu değişti. birde sanırım bi tık içeriği de değişmiş olabilir. ama tad farkı yok oğlum ikisinide içiyor.
SEREZ Busratahmaz anladım canım da bi tereddütte kaldım değişti mi yoksa yeni bir mama mı çıkardılar diye