Tabikiii yaptirin tum aşıları rota da dahil
Dunyafa en cok bebek ölüm nedenelerinden biri zehirli ishal kusma tedavisi yok sadece serum verilebiliyor bebege oda sivi kaybi olmasin diye
Ne olursa olsun aşı yaptirin
Biz 7 gun önce olduk 2. Ay aşılarımızi kapidan sadece oceriye beni ve bebgimi aldilar babasini bile almadilar saglik ocaklari genel olarak boyle isliyor sanieim aşı odasina kimseyi almiyorlar hasta bile secerek kapidan ates olcerek aliyorlar