Poyraztaha Ya ben zorlamak da istemiyorum. Bu sefer iyice soğuyacak. Bıraktım valla kendi haline. Ben ona sürekli yemek hazırlıyorum eğer yemek isterse yiyor. Evet bazen gelişimini etkileyecek diye çok panik oluyorum stres yapıp yedirmek için uğraşıyorum ama sadece kendime zarar veriyorum ne yazık ki. Yemeyen bebek çok zor Allah sabır versin bebeklerimize de sağlık ve iştah.