Tlayyq1 Mrblar kızlar bebeğim çok uykucu çok çok acıkmadığı sürece kalkmıyor ıslak mendille elini yüzünü siliyorum falan yine yok sarılığı 12.4 cıktı uyutmamaya ve bol emzirmeye çalış dedi sizce nasıl uyandırabilirim masaj yapıyorum sıkıyorum burnunu ağzını yok uyandığında emiyor sadece
Yigitkomuz_ Tlayyq1 ben altını açardım cnm bizimde sarılık sınırdaydı 2 saat geçmeden mecbur emzrrdim gece gündüz 2satte bi ayaklarını oynardım burnunu oynardim
Aycabu Tlayyq1 soyabilirsiniz alt değiştirme yapabilirsiniz ve topuklarına biraz hızlı bi şekilde vurabilirsiniz baş parmağınızla orta parmağınızı silkeler gibi yaparak
fatimas27 Tlayyq1 canim benim kizimin da ellerine islak mendil sürünce uyaniyordu bebekler islak mendili sevme
Mervelinaa İlk 15 20 gün öyle olması normal canım . Benim bebeğim de uyanmıyordu artık aglayasım geliyordu burnunu sık çenesi falan sık bide topuguna azcık vur benim öyle uyanıyordu . mutlaka emdir yoksa sarılığı ilerler
Zeynebim61 Bezini acmak ve ayak altina hafifçe vurmak bizde etkili oluyordu ama 2 saati kesinlikle geçirmeyin sütünüzü kontrol edin bize 15 gün mama takviyesi yaoti doktorlar gece alarmlar ile 2 saatte bir kesin uyanin ve besleyin
Dilarayy Tlayyq1 altını açıp ıslak mendille sil topugunu sık benimde öyle uyuyordu bu şekilde uyandırabiliyordum ancakk şu virüs zamanı sarılık falan olmasın Allah korusun hastanelere gidilcek hal yok
Aliim Tlayyq1 burnunu sık hafif.hafif ben oyle yapıyordum kucağına al ayak topuğu ile oyna sık sık emzir güle güle sağlıkla büyüsün yavrun
anne15 Tlayyq1 topuklarını sık gıdıkla, sırtını kası , basıyla oyna , kulaklarıyla oyna, emzirirken üstünü ac eldivenlerini cıkart sana dokunsun diye . Uyandırması biraz zor oluyo 😕