Brcsnn Bebegimi anne sutu ile besliyorum 45 günlük fakat kakasini yesil renkte yapiyo korktum acikcasi ilac olarak kendime ferrum kullaniyorum ondan olabilir mi yada bu durumu yasayan var mi
Arasannesi Brcsnn bıkac defa yaptıysa sıkıntı degıl ama sureklı yesıl yapıyorsa doktora danısmanız gerekır. Bazen yıyıp ıctıklerımızdsn oluyo yesıllık salatası yedıgımde yemyesıl yaptı kakasını bıdaha yapmadı ama.doktor yedıgınden olmus dedı.
kubrafg Doktorumuz bol beslendigi icin olur demişti canim,ama buyukler de üşüdüğü icin olabilir demişti 🙄
Brcsnn Deletedmom331 ellerim ayaklarim uyusuyodu kanim bayaa dusmüs dogumda cok kan gitmisti zaten doktorda 4 kutu kan ilaci verdi
Brcsnn merlin_hypatia benim bebegimin 14. Gunu basladi ve agir bir kolik masaj yapmadan kakasinida gazinida yapamiyo kabiz degil sulu bir kakasi var ama yapamiyor iste yesil olmasi korkutuyodu beni
Arasannesi Brcsnn yesıllık cok yapıyo.benım bebegım bıde çim yeşili gıbı cok tuhaf renkte yapmıstı cok korkmustum megersem roka salatasından olmus😀 cok tuketmıstım
Brcsnn Arasannesi deli gibi roka dere otu yiyorum ispanakta sutüm azdi onlarin sayesinde iyi suan sütüm
Nisa_Ada_Momy_Dilsad Brcsnn Demir vitamini anneden çocuğa süt yoluyla geçtiyse belki olabilir diye düşünüyorum çünkü ferrum dışkı rengini yeşil yapıyor