Gayeefe 🙈 bana hamişken hep tembihlediler. Küçük alma hediye çok gelir diye. Bende hastane çıkışı aldım 1 tane o kadar. Benimde oğluşum tombiş doğdu, meme reddi olunca aniden çok kilo verdi. Bu yüzden ilk doğduğunda da giydi, zayıflayınca da epeyce oldu kıyafetleri… Birde hm nin zarf zıbınları çok garip 3-6 yazan 9 aylık halen oluyor 🤷🏻♀️ başka markanın 12 ay ancak oluyor. Sünme oluyor mu dersen deformasyon olmadı da 🤔 ❤️🍀