Yemek vermesi kesinlikle yanlışken bie de parmağıyla vermesi ayrica yanlis canim ikaz et kesinlikle yaptirma,benim en hassas oldugum konudur kendim bile elimle yemek vermemeye gayret ediyorum ,elimle verecegim biseyse mutlaka elimi iyice yikiyorum yazik kucucuk bebegin agzina en cok mikrop barindiran elle yemek verilir mi yahu. Eskilerden kalma alışkanlık oyle gormusler hep buyuklerimiz ama sagolsun kayimvalidemi de annemi de uyardim devam etmediler yapmaya