Deletedmom322 Bebeğim 9 ay 4 günlük, cuma günü kızamık aşısı vardı. Ebe yasak var kapalı oluruz haftaya cuma gel dedi, şimdi dank etti haftaya cuma da 1 mayıs 🙄 ondan sonra da çok geç olmaz mı ya?
Htc1821 Deletedmom322 ay benimde kafam karisik. Hemsire yarin cagirdi ama şu durumdan dolayi korkuyorum ertelemekde istemiyorum.
Deletedmom276 Deletedmom322 bir yaşa kadar süresi var. Canlı aşı olduğu için sağlık ocakları bu karantinadan önce belirli bir tarih veriyordu, biz de 9.ayı iki hafta geçtikten sonra vurulduk.1 yaşa kadar süresi var sıkmayın canınızı.
deletedmom719 Deletedmom322 canım merhaba bizde 18 temmuz doğumluyuz 1 gün var aramızda 😍 hemşire bize yarın için randevu verdi biraz geç olur sanki 2 hafta yarın falan arayıp söyle bence p.tesi falan yapsınlar
Deletedmom322 Htc1821 aşıları ertelemeyin diyo bütün doktorlar, bütün tedbirleri alıp götürün. İnşallah bişey olmaz. 🙏🏻
Deletedmom276 Deletedmom322 bir yaşa kadar süresi var. 12.ayına kadar. Zaten yaşına yakın yapılırsa iki aşı arasında en az 4 hafta olmak zorunda özellikle iki canlı aşı arası minimum 4 hafta olmak zorunda. İkinci dozu da yaşından bir ay sonra yada ilkine göre zaman belirlenip yapılır, yani endişe etmeniz gereken bir durum yok. 🥰🙏🏻
Deletedmom322 Deletedmom276 çok teşekkür ederim, o kadar rahatladım ki. Düşünmekten uyuyamıyodum😊 çok kalp size, çok çok çok 💞
Deletedmom322 Deletedmom276 [url=https://hizliresim.com/VrV3SZ][img]https://i.hizliresim.com/VrV3SZ.jpg[/img][/url] Buldum dediğinize dair yazıyı da 🥰
Deletedmom276 Deletedmom322 asla ben burada ben sen başka yerde doğruluk payı olmayan hiç bir şey paylaşmam ezenlere de yazmam 🙏🏻👍🏻🥰 bulup paylaşmanız da aklı karışık olan annelere bir yol olur 🙏🏻💙