Esin66 benim de 4 aylık bir kızım var. Ben de oruç tutmayı istiyorum zaten hamilelikte orucum borca kalmıştı bu seneyi bırakmak istemiyorum. Geçtiğimiz kandilde tuttum bebeğimde bir huzursuzluk ve ya sütümde azalma gibi bir durum olmadı çok şükür Dr. Banu Çiftçi’nin bu konu ile ilgili bir yazısı var okumanı tavsiye ederim. Eğer halsizliğin ve bebeğinde huzursuzluk olursa zaten dinimizde müsade ediyor zorunlu kılmıyor. Ben kendimde yine deniycem bebeğimin durumuna ve kendi durumuma göre hareket edicem. Bol sütlü ramazan-ı şerif olsun inşaallah🤲