elifekicii Deletedmom136 sağol canım yet yapıp eve gönderdiler hatta dün işe gitmemiştim zorla bi gün rapor yazdı bari sonuç cıkana kadar ver kimseyi riske atmayım dedim vermedi doktor
elifekicii deletedmom247 abim pozitif çıkmıştı 10 gün önce de babamla halamı köye götürmüş abimde pozitif çıkınca onları da almışlar hastaneye
Deletedmom136 elifekicii yaa öyle mi ben bu işi anlamadım ki kimini hemen yatırıyolar kimine testi bile zor yapıyolar 🤷🏻♀️
elifekicii deletedmom247 dün hastaneye gidince daha cok korktum. herkes pozitif ortalarda dolasıyorlar. :(