Kizlar bebegim 4 aylik. Sadece gece 90 ya da 60 mama takviyesi aliyo bir kere. Bir bucuk ayda sut stoklamam lazim. Ancak ben ilk bir ay haric hic sagmadim bugun baslayim dedim ama resmen sut cikmiyo cok canim sıkıldı🥺
Bebegim emiyor yutkunuyor cisli bez sayimiz iyi ama neden çıkmiyo ya. Sagdigim donem emzirme sonrasi 90 cc gelirdi tek memeden simdi zorla 60 cc cikarabildim. Sut mu yok diye bebegimi aldim simdi cop cop emiyo🙄
bir de mesela sagdim 60 cc sonra gece de sagdim diyelim birlestirebiliyo muyum? Ya da birlestirme kismi nasil olmali?
ustune sagdigim gunun tarihini yazip buzluga koyacagim di mi?
of calisan ve emziren anneler nolur yardim edin cok moralim bozuldu😓