Tbg Merhabalar. Bebeğimde iki gündür nerdeyse her bezini değiştirirken, vajinasında beyaz renk akıntı görüyorum beyaz krem gibi. Normal bir durum mu geçer mi, sizlerde yaşayanlar oldu mu? Doktora gitmeli miyim?
Deletedmom_59 Tbg benimde 4 bucuk aylik kizim.var bir kere beyaz beyaz gorunce bende sasirip endiselenmistim ama sonrada sürdüğüm krem oldugunu farkettim telastan anlamamisim oyle bir sey olabilir mi?