Merve2560 Bebeğim 6 aylık oldu. Biberonla su vermeye çalıştım ama biberon tutmuyo. Emzik kullanıyoruz onda sıkıntı yok ama biberon almadı hiç. Su vermek için alıştırma bardağı alsam işe yarar mı sizce.
Mom010 Merve2560 ben aventin aldım memnun kaldım su içmeyen oğlum onu kabul etti bi suru almıştım nukun bebedorun fln gibi keşke ilk basta alsaydım
VERA19 Merve2560 Bende aynı sorunu yaşıyorum kızım sadece mama ile besleniyor ve susuzluk yaşıyor ama su içmiyor ne yazık ki ne yapsam,alıştırma bardağı da aldım ama hala içmiyor geri tükürüyor içtiğini🤤
Deletedmom388 Merve2560 İlk günler kızım da istemedi alışık olmadığından biberona ama kısa süre sonra alıştı şimdi 8aylık olacak,biberonla parti veriyor 😄 wee biberon aldık orta boy tutma yeri olanlardan,tam adını bilmiyorum☺️
Merve2560 Mom010 bende aventinkini almayı düşünüyorum ama bi soriyim dedim biberon tutmayan bebek kabul etmezse boşuna masraf olmasın 🙏🌺teşekkür ederim
Merve2560 Bizde aventin var dediğiniz gibi biraz deneyelim bakalım alışır belki 😊parti verse iyi olur 😉teşekkür ederim 🙏🌺