Defneninannesi Selamlar, saçlarımın döküldüğünü hiç bilmem ama kızım 3 aylıkken başladı tutam tutam. Emziriyorum ama onla mı alakalı kızımın da saçları dökülüyor. Sizde nasıl gelişti acaba bu durum?
Nrn Defneninannesi bende aynı durumu yaşıyorum d vıtamını eksık cıktı ilaç kullanıyorum ama hala tutam tutam dökülüyor 5 buçuk aylık bebeğim hala durmadı.evin her yeri saç 😬
YaseminElif Defneninannesi aynı sorun başımda 1 haftadır yaklaşık saçlarım dökülmeye başladı 😞 her yer saç ne yapmak lazım 🤔
deletedmom1101 Defneninannesi ben saç botoksu yaptırdım bi de farmasinin sarımsaklığı şampuanı ve keratin bakım setini kullanıyorum baya faydasını gördüm 🙏
Defneninannesi Senaustunbas Ben emzirdiğim için sanıyordum ama :( Kan tahlili yaptırmaya fırsatım olmadı ki hiç. Her ay bebiş için doktora gidiyoruz ama kendimize vakit yok:)
Mami Bende ayni durumdan muzdaribim maalesef. Tutam tutam beşımın ustu ciddi anlamda açıldı ektirmeyi düşünmedim degil.
Defneninannesi Nrn Benim kızımın inek sütü alerjisinvar başka bir kaç gıdaya daha. Emziriyorum diye de diyetimden çıkardım onları yani vitamin eksikliğim kesin vardır
Didemira Defneninannesi aynı dertten muzdaribim bende hiç birşey kalmadı ki geriye yiyecek vitaminli😢
Didemira Bende tahlil yaptırdım sadece d vitamini eksikliği var hormonlar düşüşe geçtiği için oluyormuş bir iki ay sürer dedi Dr 😏
Mami D vitamini biraz dusuk ciktigi icin takviye kullaniyorum ama nafile hala devam ediyor dokulnelerim ve biz 5 ayligiz.
Defneninannesi Mami saçımı açamıyorum ben çok rahatsız oluyorum saçtan uyurken bile toplu yatıyorum dökülecek diye biran önce bitse bari
deletedmom4842 Defneninannesi 6 ay oldu doğum yapalı hala dökülüyor her taraf saç artık midem kaldırmıyor
EsraErtrk Benimde kansızlık ve vitaminsizlikten dökülüyormuş doktorum 10 tane iğne ve hap yazdi simdi cok şükür azaldı birde unutkanlıktq vardi oda azaldi gibi birsey emerken bebek annedeki vitamini cekiyomuş doktor öyle demisti sana vitamin birakmamiş kızın diye 😅
Didemira Defneninannesi ben aile hekimliğine gittim anlattım kendi kadın Doğum Dr vitamin depolarına ve hemogram ölçümü yapılmasını istedi diye
EsraErtrk Defneninannesi dahiliye bölümüne gittim ben 1 ay sonrada kontrol var herkes hap fayda etmiyo iğne daha faydali diyor yine bi siz doktorunuza sorun ☺️
Didem88 Defneninannesi emin olun doğrusunu yapıyor. Sadece gerekli hallerde ilaç alın . Kansızlık beslenmeyle duzeltwbilirsiniz. Saç dökülmesi Fizyolojik bir olay dokulmeyen yoktur veya onda bi sorun vardir