Eslem_eralp1 elini karninin uzerinde tut bakalim 3-5dakika rahatlayacak mı ,eger rahatliyorsa gazı vardır elini hic kaldirmadan hafif hafif minik hareketlerle masajlar yap.o gaz sorunlarini cok iyi bilirim kolik bir bebek annesiydim bir zamanlar.umuyorum zamanla aşarsınız