Emirasaf_e Kizlar bugun 2. Ay asilarini ve rota virus asisini yaptirdik calpol verdim atesi suan cok cikmadi ama uykuya daliyo surekli karni acikiyo bi agliyo doyurunca hemen uyuyo normalde boyle degl tabi sizin nasıldı
saripapatyaaa Emirasaf_e keşke ateşi çıkmadan vermeseydin ilacı. Bizim çok şükür çok iyi geçti ne ateşi çıktı ne de ağladı ama ben gece uyumamıştım sabaha kadar ateşini kontrol etmiştim
Emirasaf_e saripapatyaaa ama kafasi cok sıcaktı yavs yavs cikmaya başlıyordu olctugumde eczaci vermemi söyledi dususe geçti verince cikmadi daha ayni
saripapatyaaa Emirasaf_e 37 buçuğu geçmeden verme demişti hemşiresi. Ama biraz da çıktıysa verdiysen sorun olmaz benim kızım o gün çok uyumuştu