Elifasyaa Arkadaşlar eşim mesaj attı şimdi e devletten pandemi destek ödeneğine başvurular alınıyormuş.İhtiyacı olanlar başvursunlar sizlerle paylaşayım dedim inş isteyen ihtiyacı olanlara yardım ulaşır bir nebzede olsa rahatlarsınız .[url=https://hizliresim.com/axLrqM][img]https://i.hizliresim.com/axLrqM.jpg[/img][/url]
Elifasyaa Deletedmom265 Postaneden e devlet şifresi al canım e devletten başvuruluyo sadece tc numaranın son rakamına göre günler belirlenmiş hangi güne denk geliyosa o zaman başvurucaksın
Tugbayramh Ziraat hesabınız varsa oraya girip seçeneklerden e devlet yazıyor orayabtiklayinca giriyor şifre almaya gerek kalmıyor ben öyle yaptım
Yagmuricenkiiz Elifasyaa bana jandarma getirdi bin lira, o zaman bu onun parası ama başvuru yapmamıştım
Elifasyaa Yagmuricenkiiz Bilemedim bende neden nasıl geldi işkurda sistemde falan işsiz görünüyosanız belki ondandır