esmkts ben bir ay önce falan annemdeyken mahallenin marketine gitmiştim orda denk geldi. İçimden "pahalıdır ama yinede bı soriyim"dedim ve iyi ki de sormuşum. Market sahibinin annesi çocukları çok seviyormus kendi elleriyle yapıyormuş 25 TL’ye iki karisa yakin beyaz bir ayıcık aldım😂