Merhabalar oğlum 8 aylık.. katı yese bile su içmek istemiyor. Sadece biberonla oynamak istiyor. Bardakla veriyorum çok kaçıo.. üst diş çıkarma evresinde.. sürekli damağını kaşımak istiyor.. bu alışkanlığı nasıl edindirmek gerekir.sonuçta su içmesi lazım.. şimdiden teşekkür ederim..