ma9419 Ek gıdaya 6. Ayda başladık ilk başlarda iyidi aslında şu an 8 Aylık diş çıkarıyo ve sadece emiyor. Sevdiği şeylere bile ağzını açmıyo kafasını çeviriyor. Kahvaltı öğününe daha geçemedik bile. Ne yapmam lazım
Cicegiburnundaanne ma9419 öncelikle Allah sabırlar versin asıl şimdi başlıyor herşey demek istiyorum Zamanla uğraşa uğrasa deneye deneye bazen yicek bazen yemicek seveceği şeyler olacaktır şimdilik dişler sknti yaratır memede rahatliyor ağrısı diniyor sanki sevgini ver emzir Kolay gelsin güzel anne.
Myagz ma9419 diş sürecinde oluyor benim oğlum da tek lokma yemedi canım dişten sonra eski haline dönüyor canını sıkma 🥰
Saricicegim ma9419 Benim kız da yemiyor sadece su ve ekmek yiyor 9 aylık 7 günlüğüz. Sadece çorba içirebiliyorum kahvaltiya bizde geçemedik yoğurt peynir bunları hiç ağızına almıyor uğraşıyorum kaç aydır ama yok yemiyor.
ma9419 Saricicegim benimki de sevdiği şeyleri bile kendi kaşığıyla 2 kaşık aldıktan sonra bi daha mümkün değil ağzını açmıyo
ma9419 Suzitosuzi bu gidişle onu deneyeceğim sanırım korkuyorum aslında boğazına kaçar da çıkaramazsam bişey olursa diye
espalp ma9419 maalesef yapacak pek bir şey yok. Öncelikle ısrar etmeyin. Israr ederseniz iyice soğuyacaktır. Kaşık canlarını yakıyor silikon bile olsa sanırım. Emmek hem daha rahatlatıcı hem de yumuşak 🤣 Hastayken benimki de sadece emmek istiyor. Diş acısı rahatlayınca devam ediyorlar 🙏🏻