inci_6007 tazeliğine güvenebilecek misiniz? Ya da doğru koşullarda saklandığına? Biz mamayı takviye veriyorduk ona rağmen 1 kutu alıp kalanı attık. Ben de ziyan olmasını asla istemem ama hassas bir konu bu. En pahalı mama 70 tl, durumunuz kötü ise aynı şehirdeysek bende kapalı mama var, verebilirim