Arkadaşlar benim bebeğim 50 günlük. İlginç bir şekilde emerken ya da normalde değişik sesler çıkarıyor inleme mi garip bir şey. Çok sert vücut hareketleri yapıyor ellerinde eldiven olmasa gözünü falan çıkarıcak o derece yani. Gazdan desem gazını çıkarıyor, kakasını yapıyor anlamadım gitti valla.