ZynpKama bende 4 . Ayda verdiler sağlık ocağına ama bebeğim çok huysuzlandı ayrıca içinde paraben varmış . Kan damlaları dişleri çürütüyor bunuda yeni öğrendim . Doktorumu aradım bize sidefer i önerdi valla sağlık ocağının verdiği ilaçları kullanmadim hiç iyide yaptim ayrıca suan da kan damlası kullanmiyrm 6 aya kadar gerek yok dedi doktorumuz kan testi yapıp öyle kullancam