Rzgr sedayt oglum 1 yasinda olunca yedim. Hatta gecen yil alip cesaret edemeyip baklayi buzluga koydum. Bende burada sormustum. Herkes yiyebilirsin dedi. Herhangi bir sorun olmadi. Yiyebilirsiniz.
tuananilmoms sedayt dün yedim bebeğim 2 aylık bi zararı mı varmış? Gaz yaptığını okumuştum ama başka bişey varsa bilgilendirir misiniz?
Rzgr Bakla ve patlican cocuga 2 yasindan önce verilmedigi icin. Emziren anneler bazen sutunden gecebilecegini düşünüyor. ( benim gibi). Mesela aci yada baharatta tuketmiyoruz ya sutumuze gecmesin diye oyle düşünün.
GUBILIK Rzgr baklayı 4 yaş diye okumustum ben de. Ölümle sonuclanan vakalar varmıs. Agzıma sürmem 🤦🏻♀️