Kızım 10 aylık ek gıda yemesi gayet iyi fakat biberon ve yalancı emzik almıyor geceleri 20 dk da bir emmek için kalkıyor ve ben artık çok yıprandım siniırlı bir yapıya sahibim uykusuzluk beni hepten çileden çıkartıyor. Geceleri meme vermesem ne olur nasıl olur bilmiyorum çünkü dediğim gbi yalancı emzikte biberonla kullanmıyor . Bende ve bebekte ne gibi değiller olur nasıl olur bilen varmı 😞