Sum87 https://hizliresim.com/g3elLx Özür dilerim şimdiden böyle bir foto attığım için ama endişeleniyorum oğlumun sağ popo kısmında sadece böyle birşeyler çıktı ne olabilir sizce ? Alerji filan mı 🤷🏼♀️
2018istanbul Sum87 sivilceye benziyor sanki benimde bilgim yok bilen yazar kaşıntı fln yapıyor mu genelde alerjik olunca kaşıntı da yapıyor bizde alerji var ama egzama da var alerjik besin egzamasını artırıyor kuru kırmızı kaşıntı yapıyor bizimkisi
Sum87 2018istanbul evet eli gidiyor 3-4 gündür avakado veriyorum o mu yapıyor acaba ama tek bir yerde 🤷🏼♀️
Deletedmom277 Sum87 Avokado alerjik meyvelerden çünkü tropikal. Kakasını yaptığından böyle şeyler çıkmış olabilir. Bir süre vermeyin. Sonra verdikten sonra tekrar oluyorda vermezsiniz
Kaveda Sum87 alerji canım yediği biseyden olmuş ya da ıslak veya bezden geçmiş olsun krem kullanın gecer
Sum87 Zeynepalya_ve_annesi dogdugundan beri aynı bezi kullanıyoruz sıkta değiştiririm aslında nasıl oldu böyle anlamadım 🤷🏼♀️😢
Zeynepalya_ve_annesi Sum87 havalar değişiyor normaldir ev sıcaktır bebeğin ateşi çıkmıştır bişey sebebçp olur mutlaka sıkıntı yapma gecer
Derineda Sum87 elinden geldiğince yıkamaya çalış en azından sivilce geçene kadar . Yani ben sivilceye benzettim
Mgtlh Sum87 ınternette okumuştum bu tarz şeyler olabilir sonradan düzelir yazıyordu hatta bebeğinizin başında oluşan konak özel bölgesinde bu tarz şeyler bile yapabilirmiș. Kaç günlük bebeğiniz