Süt azaldığı için değil de gazlandığı için ağlıyor olabilir. 15 dakika sonra omuzuna al ayakta gezinerek sırtını sıvazla yukarıdan aşağı, aşağıdan yukarı. Gazını çıkardığında tekrar emzir.
Sütüm az deme,bunu demek bile sütü etkiliyor.
Sütün çok gibi düşün.. 🌸