Drkebru Merhaba Oğlum 3 ay 9 günlük. Bugün ilk kez adet oldum. Sorun şurda ki dünden beri sütümde acayip azalma var bunun regliyle bağlantısı olabilir mi yaşayan var mı böyle bir durumu 🙁
[silindi] Drkebru adet döneminde sütün tuzlu gelirmiş bebek cok fazla emmek istemezmiş bir doktorun videosunda izlemiştim bu bilğiyi
Spectacular Drkebru evet benim de öyle oldu 2-3 gün sonra gece nöbetçi eczaneden mama aldık hatta baya aç kalmış çocuk 😅
minnosum25 Drkebru geçici bir durum adet döneminde azalma olur bitince eski halini geri alyor ama nacizane fikrim siz yinede süt yapıcı şeyler yiyerek ve içerek destekleyin yinede
Bhs Drkebru evet adet dönemlerinde azalabiliyormuş süt hormonlarla alakalı olrak siz emzirmeye devam edin belki daha sık emzirirseniz birkaç gine düzeliyormuş
Thanim Drkebru azalma değil de tadında değişme oluyor diye biliyorum emzirin emmek istediği sürece ☺️