DenizReyyan EsilYadem ebebekten babyplus 0-2 aylık olan yazınca çıkıyor silindir gibi öyle alıştı sonra damaklı almadı avent devam ettim 12,5 aylık hala avent devam
Gulay-58 Deletedmom901 bende aynısını kullanıyorum 1 ay 1 haftalikken falan daha yeni tutuyor suan sadece uyuma zamanında tutiyor
Kayracim EsilYadem avent freelow 6.ayda da ultra air verdim ama ben hastanede yanımda götürmüştüm emzirdiğim halde ağzı meme ararken vermiştim tutmuştu ☺️
Zbyddgl Wee baby gece gündüz emziği alıyorum hep dün kocam bebedor almıştı onu takmıyo 7 aydır hep aynı markayı alıyorum dışarı çıkamdğım için kocam bey hep yanlış alıyo herşeyi😂
Minigim_ EsilYadem wee baby hastanedeyken tuttu şimdilerde çok düşkün değil uykuya dalarken veriyorum sonra atıyor
EfeEymen bunu güzel tuttu oğlum ama başlığı ağır geldi şimdi Avent in ultra air kullanıyoruz onu da sorunsuz emiyor
tuc10 avent free flow ve ultra soft genelde tutuyor bebekler. Meme ucunuza en çok benzeyen modeli tutarlar, aventten memnunum.
asocialmom EsilYadem bibs kauçuk emzik internete yazarsanız çıkar çok harika bebekler bayılıyor bu emziğe