saripapatyam2 Arkadaşlar ebe aradı az önce aşı için çağırdı 18. Ay aşısında kızamık aşısı yok diyor ben var diye biliyordum yanlışmı biliyorum
saripapatyam2 Ikrazumra19 peki kızamığın 2. Dozu hangi ayda burdaki aşı takvimine bakınca kkk yazıyor 18. Ayda 🙄