Nur-Caner19 Kızlar saglıkcıyım iznim bu hafta sonu bitecek 1 mayıs işbası, ve ben bu virüsten once canakkalede ki evime gelmiştim şimdi iş basım olacak İstanbula gecmek istiyoruım ama otobus seferi bulamıyorum hiç böyle birsey basına gelen var mı
Ikrazumra19 Nur-Caner19 ikametgah ordaysa gidebilirsiniz valilikten izin alip sonucta sizin gecerli bir nedeniniz var