Anneler çok kötü haldeyim … kızım 1.5 aylık 2 gündür sabah 7 de uyuyor gün içinde de çok sık uyanıyor doğru düzgün yine uyumuyor derdi ne bilmiyorum karnı tok altı temiz gazı yok … 2 gündür yorgunluktan göğüsümden sütüm geç iniyor sütüm de az geliyor kesilecek diye ona da ayrı korkuyorum ne yapıcam ben .. Elleri ayakları çok hareketli kundak yapınca durmuyor ağlıyor kundaktan açınca da kendini elleriyle uyandırıyor bu kadar hareketli olması da normal mi ????