Funda16 çalışıyorsanız eğer doğum iznine çıktığınızda bir rapor götürüyorsunuz muhasebeye süt parası ve çocuk parasini devlet yatırıyor zaten muhasebe bilgisini yapiyor hastaneden aldığınız doğum raporuyla da sgk ya gidiyorsunuz onlarda çalışan anneyseniz 4 aylik maaşın 4 de 3 nu veriyor