4 aylık kızım var. 1 hafta öncesine kadar her gün sabah akşam kakasını yapıyodu ve bol bol da çiş. Bu aralar bi gün kakasını yapıyo bi gün yapmıyo. Sadece anne sütü alıyo. Çiş sayısında da azalma var. Gün içinde bezini aldığımda ya çok dolmamış oluyo ya da sarı çizgi azcık mavi olmuş az yapmış oluyo. Neden böyle oldu acaba bi anda ? Sütüm bol bol var çok şükür sizce sebebi ne olabilir ?