Ogze Merhaba arkadaslar. 2 ay 21 gunluk bebegim. Araligin 21inde ise basliycam malesef 😣 biberon onerir misiniz? Kullanip da memnun oldugunuz?
Nurbanu Kaliteli olanların hepsi iyi ama önemli olan bebeğinin hangi biberon ucunu beğenmesi ben philps avent kullanıyorum