Kac aylik bebeginiz? Benim 2 aylik. ilk 20 gunden sora kullanmaya basladim ilk ay cok sık yapiyordu simdi de gunde 3-4 defa yapiyor ama ayına gore normal oldugunu dusunuyorum, cunku ilk aya gore daha az oluyor ayrica surekli emen/mama yiyen 2-3 aylik bir bebegin kakasini da yapmasi normal asıl yapamazsa sorun olur bence.. ama tabi ben doktora vs danismadim nacizane dusuncem. Yine de doktorunuza sorun veya baska bir bilen varsa ben de bilgilenmis olurum 🥰