Gunes170220 Aşılarda sizce keyfimize göre gerekli görüp yada görmemizle alakalı bi durum olabilir mi? Maddi açısını söylemiyorum tabi pahalı aşılar ama sonuçta sağlık bu ve bebeklerimiz konu. Lütfen atlamayın aşıları aksatmayın, yaptırın. Bebeklerin zaten bağışıklık sistemi zayıf. Bir hastalığı kolay atlatamıyorlar ve bu rota virüs aşısısını yaptırmayan çoğu bebek maalesef hastanede yatmıştır.