Yagmurbusra Semanur1elizan canım bendede bir sürü kıyafet var ve kanguru falan da var isteyen olursa pazartesi günü resim atarım
Laboratuvarbebegi1 Yusufcuk01 eşim ve ben varız canım kızım ortamızda aynen yazdığım gibi yaz zehraisiklii
Yusufcuk01 Laboratuvarbebegi1 ben attım instagramdan bakarsan. Ama benim yeğenim de hamile bir ay önce ona yolladım ne var ne yok. O yüzden fazla bir şey çıkmadı. 3 takım bir elbise var. Beğenirsen yollarım.
Yagmurbusra Laboratuvarbebegi1 kuzum ben annemde kalıyorum bu durumlardan oturu eşim sağlık çalışanı o yüzden pazartesi evimize gidicez hepsini çekip atıcam sana
dunyam2020 Bhr_bugra https://imgyukle.com/i/Q6ZrxQ Bunu sadece bir kere giydi takım içi polarlı sızın seneye kısa gıyer buyuk ıhtımal bıze seneye kucuk gelecek hellobaby nin bu 50 tl
dunyam2020 Bhr_bugra https://imgyukle.com/i/Q6ZcQp Buda ıkı kere falan gıyıldı civilden almıstım hemen küçük geldı 30 tl olur buda 65 e mı ne almıstım
dunyam2020 Bhr_bugra https://imgyukle.com/i/Q6Z28I Bunu hıc gıyemedı cubku yaza kucuk gelcek hellobaby nin buda 20 tl olur
dunyam2020 Bhr_bugra https://imgyukle.com/i/Q6biyt Bunu lcw dan aldım ama buyuk almısım bır kere gıydı .9-12 aylık ıcı polar dısı kadıfe pantolon.
dunyam2020 Bhr_bugra https://imgyukle.com/i/Q6b8Vy Bu var bu hedıye geldı altıda var aynı desen 20 olur buda